PANELDEBAT | 1 time og 20 minutter
Fremtidens B2B vindere skaber en hybrid mellem traditionelt og digitalt salg
Digitalisering har forandret B2B salget for altid.
Det slår en ny forskningsundersøgelse fast. B2B køberen har nemlig ændret adfærd.
Salgsorganisationer skal dermed indstille sig på en ny virkelighed – hvis de vil være en del af fremtidens B2B vinderhold.
Men hvordan skaber du den forandring? Dét bliver fokus i en paneldebat mellem Intenz, Dynamicweb og Mindmill.
Der er fart på digitalisering i B2B salget. Og under nedlukningen hoppede flere virksomheder med på den digitale udvikling.
De virksomheder er nu godt på vej til at tage B2B salgstrofæet – og de tøvende? Ja, de står til at miste markedsandele.
Hvem har vi hjulpet?
Se nogle af vores cases på eksport- og fremstillingsvirksomheder
| Kawasaki
En digital tilgang har styrket sammenhængen mellem Kawasaki Robotics’ salgs- og marketingaktiviteter.
| Airmaster A/S
Airmaster har skabt en salgskultur centreret om digitale leads
Vil du vide mere?
Se også vores andre webinars om fremstilling og eksport
Brug digital marketing strategisk og få fuld fart på dine fysiske messer
Digitalisering har forandret B2B salget for altid. Det slår en ny forskningsundersøgelse fast. B2B køberen har nemlig ændret adfærd.
Fremtidens B2B vindere skaber en hybrid mellem traditionelt og digitalt salg
Digitalisering har forandret B2B salget for altid. Det slår en ny forskningsundersøgelse fast. B2B køberen har nemlig ændret adfærd.
FYLD DIN DIGITALE VÆRKTØJSKASSE
Vi tager de kommercielle briller på og dykker ned i, hvordan fremstillingsvirksomheder får nye produkter og innovationer ud over stepperne på eksportmarkederne.
Bliv digital frontløber med køreplanen til flere leads i 2. halvår
Digitaliseringen er en nødvendighed – men den rummer også masser af muligheder for at angribe markedet på en ny måde.
3 power cases der har vundet det tyske marked
Tyskland er jo Danmarks absolut største eksportmarked, men alligevel er der stadig et kæmpe uudnyttet potentiale i at fremme og skalere eksportindsatsen for danske virksomheder.
Styrk dit salg med triggerbaseret adfærd og leadscoring
Måske har du hørt om noget, der hedder Marketing Automation. Det er tekniske marketingværktøjer, som gør det muligt at lave automatiseret kommunikation til sine kunder
Industriens digitale vej til vækst på eksportmarkederne
På webinaret dykker vi ned i, hvordan du som industrivirksomhed kommer ud på eksportmarkederne og åbner døren til relevante stakeholder.
Lær at skaffe leads på LinkedIn
For uanset om din virksomhed vil i dialog med ingeniører i USA, driftsledere i EU eller produktionsteknikere i UK, kan det lade sig gøre på LinkedIn.
Download vores brochure
Udfyld formularen og få tilsendt et eksemplar af vores 30-siders brochure, som gennemgår vores framework fra A-Z.