
Sådan bruger du segmentering til at skærpe dit salgsfokus
Vil du have et knivskarpt fokus og kommercielle indsatser, der rammer plet?
Se webinaret og få styr på din segmentering.
Få optagelsen
Se med og hør, hvordan du bruger segmentering til at optimere dine kommercielle indsatser og får et mere værdiskabende salgsfokus.
Vil du have mest muligt ud af dine digitale indsatser?
Så skal du have styr på dit marked og dine kunder.
Desværre er det lettere sagt end gjort i en hverdag, hvor der mangler salgsmøder her og nu. CEO’en råber på handling. Salgsafdelingen kræver leads. Og marketing forsøger desperat at skabe efterspørgsel.
Konsekvensen bliver, at vi kaster alle vores ressourcer i indsatser, der efterlader os med en tom følelse, når resultaterne udebliver.
Se webinaret og lær hvordan du bruger segmentering til at skærpe dit salgsfokus.
Hvem møder du i studiet?

Head of Team Digital hos Mindmill
Nikolaj Fynbo
“Når vi tager os tid til at segmentere ordentligt, kan vi fokusere vores kommercielle indsatser på de helt rigtige kundeemner – både i salg og marketing. Det betyder, at vi får nemmere ved at få flere drømmekunder ind i vores salgspipeline, og vi skaber størst værdi med vores aktiviteter”

Senior Consultant hos Mindmill
Anders Kristian Boelt
“Alt for mange B2B virksomheder har så travlt med at komme i gang, at de ikke kortlægger markedet. Ikke ved, hvem der træffer beslutningerne. Og overser målgruppens udfordringer. Alt bliver kastet i én kampagne – og der kommer intet ud af det”