Sådan bruger du segmentering til at skærpe dit salgsfokus i 2025

Vil du have mest muligt ud af dine digitale indsatser? Så skal du have styr på dit marked og dine kunder.

Desværre er det lettere sagt end gjort i en hverdag, hvor der mangler salgsmøder her og nu. CEO’en råber på handling. Salgsafdelingen kræver leads. Og marketing forsøger desperat at skabe efterspørgsel.

Konsekvensen bliver, at vi kaster alle vores ressourcer i indsatser, der efterlader os med en tom følelse, når resultaterne udebliver.

Det gør vi op med i dette webinar, hvor Anders Kristian Boelt, Senior Consultant, og Nikolaj Fynbo, Head of Digital, viser, hvordan du bruger segmentering til at skærpe dit salgsfokus.

Se flere webinars og B2B salg og marketing

Webinar
Sådan bruger du segmentering til at skærpe dit salgsfokus i 2025
Vil du gå ind i 2025 med et knivskarpt fokus og kommercielle indsatser, der rammer plet? Så kom med til webinaret og få styr på segmentering.
Se webinar
Webinar
Derfor styrker din B2B webshop din kunderelation
Det er afgørende, at du genovervejer – eller genbesøger – din B2B kundeportal/webshop, hvis du vil imødekomme dine kunders forventninger i dag.
Se webinar
Webinar
Får du leads, men booker ingen møder?
Hvis du også får leads, men ingen møder, så skal du se vores webinar, hvor vi viser, hvordan du kan optimere udbyttet af dine leads med en dedikeret presales-funktion.
Se webinar
Webinar
Styrk relationer og salgsindsatser med målrettet social selling
Ønsker du at forbedre interaktion med dine kunder og vil du gerne lære at identificere de rigtige stakeholders, så du den vej igennem kan ramme dit drømmesegment på LinkedIn?
Se webinar
Lær dine B2B kunder at købe, så du skal sælge mindre
Arbejder du med salg og marketing i en B2B virksomhed, så ved du, hvor svært det er at arbejde med B2B købsrejser
Se webinar
Nøglen til kommerciel vækst i dansk industri
B2B købsrejser kan være svære at arbejde med, men industrielle købsrejser er endnu mere komplekse.
Se webinar