Få inspiration og stemningsbilleder fra B2B klubbens konference

Mange tak for din deltagelse på vores konference “Styrk det kommercielle mindset i din organisation”.

Her på siden har vi samlet stemningsbilleder fra dagen samt præsentationerne fra de forskellige oplægsholdere, der deltog.

Vi har også udarbejdet eksempler på LinkedIn-opslag, som du kan lade dig inspirere af, hvis du ønsker at deltage i konkurrencen om en halv dags workshop med Hans og Mads fra B2B Klubben.

Deltag i konkurrencen

Stemningsbilleder fra dagen

Præsentationer fra oplægsholderne

Performance på topniveau

Indsigter fra internationale salgsorganisationer

af Leon Roy fra Ahlsell Group, Findos Investor GmbH og tidligere elitesportsudøver

Hent præsentation

Fra digitale megatrends til konkret handling

Kan dansk industri og B2B virksomheder gøre som Zalando?

Af Brede Bjerke, CSO, Dynamic Web, og Jesper Neergaard Paustian, Vice President, Digital Commerce, Columbus

Hent præsentation

AI som vækstdriver

Øget produktivitet med kunstig intelligens

Af Christian Petersen, CEO, Toolpack

Hent præsentation

Talentjagten 2025

Sådan tiltrækker og fastholder du kommercielle topprofiler

Af Hanna Knold Nielsen, Rekrutteringschef og Kjeld Nedergaard, Chefkonsulent, fra Career a JKS Company

Hent præsentation

Om at sætte det rigtige hold

Hvad kan erhvervslivet lære af sportens verden?

Af Peter Sand, Fodbold Direktør, hos FC Midtjylland

Hent præsentation

B2B klubben

Digitalisering, salgsadfærd og pipeline-management i 2025

Af Hans Løjborg, Partner hos Mindmill og Mads Winther, Partner hos Intenz

Hent præsentation

Deltag i konkurrencen om en halv dags workshop med B2B klubben

Del dine oplevelser fra konferencen på LinkedIn – det kræver kun to trin:

  1. Brug #B2BKlubben og tag Hans og Mads i dit opslag
  2. Del dine vigtigste indsigter og oplevelser fra dagen

Vinderen udtrækkes fredag den 22. november, så hop på LinkedIn og fortæl, hvad du har fået med hjem.

Har du svært ved at komme igang med dit opslag? Her er lidt inspiration til hvordan man kan skrive et opslag til LinkedIn.

PS: Det er altid en fordel at tilføje et billede til dit opslag. Det giver flere likes og eksponeringer.

Her er fire stemningsbilleder fra dagen, som du kan bruge i dit opslag:

Første eksempel:

En kæmpe tak til #B2BKlubben og værterne @Mads Winther og @Hans Løjborg for en inspirerende dag til konferencen “Styrk det kommercielle mindset i din organisation”! 🎉

Jeg blev udfordret på den måde, jeg tænker på salg og kundeoplevelser.

Nogle af de vigtigste ting, jeg tog med mig, er:

  • Salg er et holdspil – de rette teams og en stærk kultur er afgørende.
  • Vi skal udfordre status quo, fx med AI og strategisk pipelinestyring.
  • Kunder ønsker gennemsigtighed og løsninger, der skaber tryghed.
  • Salg handler ikke kun om produktet, men om at skabe værdi.
  • En stærk pipeline kræver struktur og fokus på at hjælpe kunder med at købe.

Jeg glæder mig til at omsætte disse indsigter i %VIRKSOMHED% og se, hvad vi kan opnå i 2025.

Andet eksempel:

Torsdag den 14. november deltog jeg i #B2BKlubbens konference “Styrk det kommercielle mindset i din organisation”, og sikke en inspirerende dag det var! 🌟

Dagen bød på spændende indsigter om de nyeste trends og strategier inden for B2B verdenen.

Noget af det, jeg har taget med mig, er:

  • Salg er et holdspil – de rette teams og en stærk kultur er afgørende.
  • Vi skal udfordre status quo, fx med AI og strategisk pipelinestyring.
  • Kunder ønsker gennemsigtighed og løsninger, der skaber tryghed.
  • Salg handler ikke kun om produktet, men om at skabe værdi.
  • En stærk pipeline kræver struktur og fokus på at hjælpe kunder med at købe.

Jeg ser frem til at dykke mere ned i %VIRKSOMHED%s kommercielle fokus i 2025 og arbejde videre med de indsigter, vi har taget med fra konferencen.